שירות לקוחות

מהם סוגי המשלוחים שאנחנו מציעים?

אתם מוזמנים לבחור באחת משתי אפשרויות המשלוח הבאות:

  • איסוף עצמי ממשרדי הנהלת חברת שערים (אב-שער) חולון בתיאום מראש ובשעות הפעילות בלבד.

איך קונים אצלנו?

אתם מוזמנים לקנות מהחנות בשני אופנים:

  1. רכישה רגילה הכוללת בחירת מוצרים באמצעות הוספה לעגלת הקניות ותשלום באמצעות כרטיס אשראי.. לאחר קבלת אישור, תוכלו לצפות בהזמנה באזור האישי שלכם באתר.
  2. רכישה טלפונית באמצעות שירות הלקוחות שלנו בשעות הפעילות בלבד.

מחוץ לשעות הפעילות אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר בתחתית כל עמוד ואנו נשוב אליכם בהקדם.

שירות הלקוחות שלנו זמין בטלפון 076-8020600 בימים א'- ה' בין השעות 9:00-17:00.

 

איך אפשר לשלם עבור המוצרים?

ניתן לשלם באחת משתי האפשרויות הבאות:

כרטיס אשראי – אפשר לשלם בכל אחד מכרטיסי האשראי המקובלים בארץ:

העברה בנקאית – ברכישה טלפונית בלבד באמצעות שירות הלקוחות. תשלום בהעברה בנקאית מאריך את
זמן האספקה בשלושה ימי עסקים נוספים.

 

איפה ההזמנה שלי?

לאחר השלמת הרכישה באתר ישלח אליכם מייל אישור הכולל את כל פרטי ההזמנה.

אם קניתם בפעם הראשונה יפתח לכם חשבון, פרטי ההזמנה יופיעו באזור האישי.

בכל מקרה, שירות הלקוחות שלנו זמין בטלפון 076-8020600 בימים א'- ה' בין השעות 9:00-17:00.

 

כיצד ניתן להחזיר מוצרים?

אפשר להחזיר או לבטל מוצר עד 14 ימים ללא דמי ביטול כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.

לצורך כך יש להתקשר לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 076-8020600 בימים א'- ה' בין השעות 9:00-17:00.

בכדי למנוע אי נעימות ותביעת נזקים אנו מבקשים לוודא כי המוצר לא נפגם או/ו התקלקל או/ו ניזוק. בעת החזרת המוצר יש לארוז את המוצר על כל חלקיו.

במקרה של החזרת מוצר שאינה נובעת מפגם ו/או אי התאמה, באחריותכם להחזיר את המוצר למשרדי הנהלת חברת שערים (אב-שער) בחולון.

במקרה של חזרת מוצר שאינה מחמת פגם או אי התאמה, תחויבו בדמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ש"ח (הנמוך מבין שניהם).